22 de des. 2014

Winter Market





Aquest cap de setmana vaig estar al Winter Market organitzat per les noies de Les Pommes Rouges. EL local, al barri gòtic, va acollir més de 20 marques de productes handmade. La Marlene Monterrubio i jo en vam ser les representants il·lustradores. Com sempre passa, només vaig poder portar una petita sel·lecció del material que podeu aconseguir amb les meves il·lustracions. Moltes gràcies als que ens vau venir a visitar, als que ens vau descobrir i als nostres companys de mercat que van fer que totes aquestes hores fóssin molt més amenes. 

Per a tots aquells que estiguin interessats en aconseguir un calendari, làmines, tote bags... tota la info aquí


2 comentaris:

  1. Marta!
    Vas ser tot un descobriment per mí, fas unes il·lustracions precioses, Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Mònica!! Em va agradar conèixer-te :) A mi tb em van agradar molt els teus conjunts, aniré seguint el teu blog :P
    Tens pàgina a fb?

    ResponElimina