10 de nov. 2013

"L'arbre que vol ser humà"

Com ja he anunciat al facebook, he començat a col·laborar amb la revista Enderrock. A cada número trobareu una secció que es titula " Cançons il·lustrades" on faré una il·lustració inspirada en una cançó, tal com he fet al blog amb "cançons en català" fins ara. Per presentar-me, fa poc em van fer una entrevista que surt a la web i aviat sortirà publicada, podeu llegir-la aquí.

Aquest mes de novembre us presento una de les noves cançons de la Iaia, "L'arbre que vol ser humà", podeu escoltar-la aquí.




A sota veiem la il·lustració a mig procés, en aquest cas vaig utilitzar el llapis i l'aquarel·la. 
A la última imatge veieu la revista, em va fer molta il·lusió rebre la revista i trobar la meva il·lustració! :)
Espero que us agradi i aneu seguint la secció, cada mes us aniré presentant les noves il·lustracions.



2 comentaris:

  1. He descobert les teves estupendes il·lustracions gràcies a Enderock i em sembla una gran idea aquesta combinació de música i dibuix.
    Aquesta obra de l'arbre humà és fantàstica

    http://benitezantonio1965.blogspot.com.es/

    Una forta abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies Antonio!! Si vas seguint el blog aniré penjant les il·lustracions de l'Enderrock entre d'altres projectes :)

      Una abraçada!

      Elimina