3 de juny 2013

... ens ha costat Déu i ajuda arribar fins aquí... :)



Avui faig 24 anys! Per celebrar-ho, una nova samarreta i dos pastissos de xocolata! :)

Sempre el dia del meu aniversari em poso una mica "Marta-reflexiva" i és que per mi sempre ha sigut un dia molt especial. Amb 23 anys vaig marxar a Anglaterra a fer d'au pair, una experiència que mai oblidaré, he fet un postgrau d'il·lustració que m'ha permés conèixer i aprendre d'alguns dels il·lustradors que més admirava, he treballat en una gran agència de publicitat com és Ogilvy & Mather i he firmat el meu primer contracte (com a no-becària, ueee!) a Puig. No em puc queixar! Un any que ha donat molt de si! Però el més important és que he seguit amb les persones que més estimo al meu costat, potser algunes a uns quants km de distància... però sempre a prop.

Moltes gràcies als que m'heu felicitat i gràcies als qui seguiu el blog! Ja us podeu imaginar que em fa molta il·lusió rebre missatges o correus comentant que us agrada la meva feina! :)





2 comentaris:

  1. Anna Bellvehí7/6/13 15:31

    Oh Marta aquests pastissos no els havia pas vist mmmmmm :P

    ResponElimina