17 de juny 2013

BE YOURSELF: sessió fotogràfica





























I aquí teniu les fotos! Quan vaig començar a pensar de preparar una col·lecció de samarretes, una de les coses que tenia més clares és que volia fer una sessió de fotos amb els meus dissenys! Així que fa un parell de setmanes vam anar a fer-les a la platja de Palamós i a les cales de Torre Valentina (el paisatge més bonic de Catalunya!). Moltes gràcies a l'Elisabet Aguilar, la meva model ja podriem dir-ne oficial (aquí podeu veure una sessió de fotografies de moda que haviem realitzat fa un parell d'anys), per la seva col·laboració. 

Espero que us agradin tant com a mi fer-les!!

Recordeu que em podeu encarregar aquestes samarretes per 20 € ( i altres propostes que veieu al blog) al mbellvehi@gmail.com

Aprofito per avançar-vos que el cap de setmana del 29 i 30 de juny em trobareu en una paradeta del mercat handmade que organitza Cadàver Exquisit a Gràcia. A més de samarretes també hi tindré postals i làmines amb noves il·lustracions! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada