17 de nov. 2013

SORTEIG PACK IL·LUSTRACIÓ!

Per celebrar que ja hem superat els 350 seguidors al facebook he decidit organitzar un sorteig amb un pack amb algunes de les meves cosetes!
En aquest cas podeu guanyar una samarreta de la col·lecció "Be yourself, dues làmines de "cançons en català" i un punt de llibre amb un estampat floral. 


Per participar entreu a aquest link! Només heu de fer-vos fans de la pàgina i compartir la foto al vostre mur. 

A sota trobareu les il·lustracions per què les pogueu veure en detall. 
El dissabte 23 anunciarem el guanyador! Animeu-vos a participar i bona sort!! :)








3 comentaris:

  1. Que guai marta m'encanta que facis un sorteig! un petoo

    ResponElimina
  2. Navegant, he trobat el teu Facebook i m'han encantat les teves ilustracions. Ets tota una artista. Et felicito pel gran talent que tens.
    (Ja he participat al Facebook i em quedo per aquí per no perdrem res més).
    Regando mi cactus

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies! Feia temps que pensava com fer-ho i estic molt contenta per la rebuda que ha tingut!! Segurament repetiré aviat! Molta sort pel sorteig ;)

    ResponElimina