10 de jul. 2013

Què hi ha darrere la porta?

Us en recordeu d'aquestes il·lustracions? Vaig començar el projecte fa temps i ja tenia ganes d'acabar la tercera doble pàgina aquesta petita història. Aquí us deixo les tres doble pàgines que formen aquesta història.

  







I com a curiositat... aquest és un projecte que vaig realitzar al postgrau d'il·lustració de la Bau amb la Carmen Segovia. Ella ens proposava que cada il·lustració representés aquestes emocions: tranquilitat, sorpresa i por. Vam començar a treballar els esbossos a classe i ens va demanar que penséssim en algun record o en algun lloc que ens inspirés. Jo vaig pensar en el pati de casa la meva àvia a Palamós, on vaig passar tantes hores jugant quan era petita. Així que aquí teniu la foto que em vaig fer després del projecte, testimoni d'aquest escenari que em porta tants records.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada